Tillbaks på jobbet..

Idag blev det jobb för min del...
Så himla skönt att vara tillbaks, även att ja inte har varit hemma sålänge...
Men jag blir verkligen sjukt rastlös av att bara ligga hemma..
När man inte kan göra något heller...
Blev en lugn start med bara 7 barn, så det var himla skönt..

Efter jobbet blev det PM me Lovely Richard och Fredrik...
Spelade lite yatzy, tog en heldel fula bilder och snackade en massa...
Deras kväll kommer att fortsätta med intag av alkoholhaltiga drycker tillsammans me Klara och Lina och dom kommer att jobba sig mot Fox för en helkväll med en massa galna sånger och shower... (ja vi kan ju iaf låssas att Fox fylls av glitter och glamour ikväll...)
Ännu en torsdag som jag missar detta då jag ska upp 6.30 imon...
Bättre var det när man jobbade på "restaurangen utan namn" och aldrig började tidigt då det var ytterst sällsynt att man jobbade en fredag lunch för att sen vara ledig på kvällen...
och istället inte började förrsäns 17....
Då kunde man vara med alla dessa kvällar på Fox, som faktiskt är helt magiskt underbara tillsammans med dom fantastiskaste av vänner...
Men nej, jag är inte bitter...
Det kommer en dag för mig med, då jag är tillbaks där på Fox...
En torsdag, tillsammans med dom underbaraste av underbarast....
Önskar iaf mina änglar en toppenkväll och att man finns med någonstans i tankarna och att dom saknar mig iaf lite.. ;)

Så nu ligger man här i sängen framför Tvn igen, alldeles ensam och tankarna far igenom huvudet likt ett evigt snöoväder..

Imorgon blir det jobb 7.30-15.30 o sen in till stan för en runda med möjlighet till shopping och kanske en kaffe eller 2 med någon som är sugen... :P

Screaming and fighting in the dark, and this time I know I´ll find my way out...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

En tee går bra för min del ;)

2009-02-05 @ 21:22:00
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Älskar dig vännen. Och njo, lite glitter och glamour var det väl men det var nog bara jag? hehe...



En vacker torsdag så är vi där igen, och då jädrans! Men nu är det snart helg, då blir det massor av mys hoppas jag. Du är ovärdelig, glöm för guds skull aldrig det!

2009-02-06 @ 01:45:18
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0