Undrar...

Do I choose drama or does drama choose me?!

Känns som att vad man än gör så har folk en massa åsikter om detta..
Och det gör mig absolut ingenting, folk får tycka och tänka vad dom vill...
Men NEJ ni behöver inte försöka dra ner mig i fallet, eller försöka få mig att må dåligt..
Tycker det är så himla tråkigt att det alltid ska komma upp en massa saker, så fort något för en gångs skull känns bra..
Men det känns bra att prata med dig om det, och igår kväll var du ju bara super mysig..
Trots allt runt omkring...
Well som sagt får väl se vad som händer..
Men ja just nu så känns det ganska bra, och jag känner mig ganska lycklig...
Så om det är okej för alla så hade jag tänk fortsätta med det ett tag framöver... :P

Well blev lunch på stan me Lovely Richard..
Och sen en runda på stan..
Gjorde misstaget att gå in på Breeze (LIVSFARLIGT!!!!)
Blev denna;

Sååååå snygg!!!
Kolla gärna: www.breeze.se
O Så håller jag tummarna för temafesten på lördag hemma hos Fredrik, så denna klänningen kan komma till användning så fort som möjligt.. :P
Kanske tillochmed tar med den på fotograferingen imorgon.. =)

Längtar sååå till nästa helg, på kommer min älskade Emma, fest hos Fredrik (som äntligen är ledig och kan gå ut och festa med sitt Bellamonster) och så är det kalas för min lilla ängel Tuva på söndagen.. =)

Snart ska jag försöka packa ihop lite kläder inför morgondagen (får PANIK snart!!).
Och ikväll blir det film och mys tillsammans med dig..

*Sweet emotions*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jätte snygg Bella :)

2009-02-21 @ 17:38:09
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Helt fantastisk =) Klänningen oxå ;)

2009-02-21 @ 18:35:14
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Thessan

Tack det samma bella :)

2009-02-21 @ 18:44:32
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0