Uttråkad...

Finns inget värre än att vara sjukskriven, må hyfsat bra, men ändå vara tvungen att ligga hemma...
Jag har såååååååååååååå tråkigt!!!!

Blir iaf jobbet på torsdag, då har penicilinet verkat ordentligt och jag smittar inte längre..
Och idag har jag bara lite ont i halsen och febern är borta.... *underbart*

Var hemma hos mamma o myste me katten en liten stund, låg i sängen me henne på magen..
Så hittar hon min navelpiercing....
Blev helt galen o skulle bita o riva o hålla på .....
Så nu har jag rivmärken på hela magen...
O sen iochmed att jag är allergisk så är såren ju helt svullna med..
Haha riktigt snyggt måste jag säga.. :P

Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem från jobbet så jag kan gå dit o få lite mat.. :P

Hoppas att jag ska kunna fika lite me Lovely imon....

O så mysa lite såklart.. ;)

puss puss

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0