2 januari...

Gårdagen var väl ingen höjdare, eller visst den hade ju sina ljuspunkter men i det stora hela så var det en himla tråkig dag som mest bestod av att ligga i sängen och kolla på vänner maraton...
Men det var ju kul det med..
Höjdpunkten var ju Victoria´s Secret Fashionshow, älskar det och missar det aldrig...
Amazing helt enkelt...

Avslutningen på kvällen blev precis så som jag alltid hade velat ha det...
Men det lär ju aldrig hända så varför lägga ner energi på det lixom...
Fast...
Ja vi vet nog båda två att jag iallafall kommer att lägga lite energi till på det ;)
Haha eller vad var det jag sa nu igen, mitt nya år skulle bestå av att lyssna på mig själv i första hand..
Hur lätt är det när hjärta och hjärna säger två olika saker?!
Hur väljer man vad man ska lyssna på?

Well dagen har varit toppen, en runda på stan med mamma då jag köpte Fred Perry pike´tröjan som jag kollat på så länge, och nu hade dom ju faktiskt sänkt priset med iaf 200:- så 399:- fick jag helt enkelt gå med på... :P

Sen mötte jag upp Richard för att äta lite lunch, det blev PM och schnitzel, himla gott faktiskt..
Blev en runda på stan till där jag hittade lite till att handla...
Det blev en rosa kofta, vantar (är ju så j*vla kallt), svart långärmad topp, och en kofta till (eller typ väst liknande, utan ärmar)... Allt på Gina Tricot och det mesta på rean..
Så nu bör jag nog hålla mig undan affärerna ett tag :P

Ikväll blir det nog lugnt, ska se vad Lovely säger sen..
Jag ska iaf gå och träna nu, ska bli sååååå skönt...

Har precis tryckt i mig en semla hemma hos mamma (varför?!) tycker ju inte ens om semlor, det är ju bara locket som är gott... eller hur?! :D

*You´re so not good for me, but still I keep on fighting for you... Why!?*

//Bella


Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

hehe jo mycket riktigt, locket går ann men resten har jag lite svårt för!

2009-01-02 @ 20:37:19
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0