Äntligen.... Fri....

Fan... 
Känns som att en sten har lättat från mitt hjärta..
Fick ett avslut igår, och det kändes bra mycket bättre än vad jag hade trott..
För nu har jag faktiskt insett att jag är för bra för dig och att någon som får en att må dåligt, definitivt inte är värd besväret.. Oavsett hur bra man mår dom få stunderna då man känner sig lycklig..
Och vet du vad?!
Ta inte på dig hela äran för att du har fått mig att må dåligt...
Har tänkt och analyserat en hel del fram och tillbaks och det är nog mycket hela situationen som fått mig att känna så som jag har gjort...
Tycker bara att vissa val och vissa påståenden har varit j*vligt onödiga...
Och allt hade kunnat bli så mycket enklare om nu vissa av oss hade tänkt till lite...
Jag bland annat...
Och det här med ärlighet...
Räknas det verkligen om man utelämnar en massa detaljer?
Hmm nä jag tror inte det...
Jag uppskattar ärlighet när det är 100% och inte någonstans mittemellan...
För då kan man ju likagärna hålla tyst..

Känns som att min bitterhet börjar blekna...
Men den är långtifrån borta..
Men från och med nu så är du ett avslutat kapitel i mitt liv...
Något som jag denna gången hoppas och faktiskt tror på...
Och inte heller denna gången tänker jag önska dig lycka till..
Tycker att spelet som spelats har varit alldeles för fult för det, och hade inte heller denna gången menat det..

Ännu en gång:
*Thank you for all the times you´ve made me smile, but I´ll never forgive you for making me cry*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~***~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fick en underbart trevlig kväll igår, något som började med en fika men som resulterade i en helkväll!
(eller ja nästan iaf, skulle ju upp till jobbet idag).
Hade en toppen kväll och för en gångs skull så kändes allt såååå bra...
Tack till Fredrik, Richard, Lina, Nettan, Sara och även Linn för en lyckad kväll!!
Och även till göteborgarna som blev en av höjdpunkterna av kvällen...

Imorgon blir det party hemma hos mig :)
Ska bli riktigt trevligt att träffas och umgås lite!!!
Sen ut och göra stan som snygga, sexiga och singlar!!!!
Eller vad säger ni tjejer?? (o ja Lovely du är oxå medräknad) :P

Dags för mig att städa nu, annars kommer det definitivt inte att bli av...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Du är ju en fantastisk människa som alltid, ALLTID förtjänar det allra bästa!



Och imorrn kommer vi garanterat att vara stans hetaste! LÄTT!

2009-01-15 @ 23:38:02
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: eke

hoppas dom snygga och sexiga singeltjejerna kommer upp till pm imorn då för där finns en snygg å sexig singelkille i baren som vill ha lite löööööw ;D

2009-01-16 @ 01:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0