Är det värt tiden och tårarna...?

Usch jag känner att det har blivit alldeles för mycket depp inlägg här på senaste tiden..
Men helt ärligt så kommer jag nog att fortsätta med dom ett tag till..
Ska försöka få in något positivt någon gång emellanåt...

Gårdagen vet jag inte ens om jag vill ta upp här...
Gjorde något otroligt korkat...
Något som jag ångrar, men som jag ändå inte vill sluta tänka på...
För hur kan det vara så bra???
Och sen inget alls...
Hade hjärtklappningar hela vägen, och värre blev det när jag väl var framme...
Or maybe it was my heart breaking.....?
Ont gjorde det, i hela kroppen och i hela min själ...
Men hur kan det då samtidigt kännas så otroligt bra?

Ja folk kan ju tro vad dom vill, låter kanske som att jag enbart är bitter och helt besatt...
Hade jag kunnat förklara så hade jag gjort det, men hur lätt är det  när man inte ens kan förklara för sig själv?
Hur kunde det bli såhär...
Och varför betyder du egentligen något alls för mig?
Jag förstår verkligen inte vad det är du gjort med mig...
JAg vill inte vara den jag har blivit, jag vill vara den jag hade blivit med dig..
KAn någon förklara varför?!

Ibland undrar jag hur jag tänker och om jag ibland tänker överhuvudtaget...

Påtal om något helt annat..
Ikväll blir det vin med min Lovely, hoppas att det blir en toppen kväll utan gnäll och tjat från min sida..
Men jag vet att Richard älskar mig oavsett :P
Och jag vet inte vad jag hade gjort utan honom.. *älska*
Blir en liten utgång sen, ska möta upp Lina på stan när hon blivit full o go ;)
*yaaaaaay för ikväll*

Får se hur mycket man orkar ikväll med tanke på alla timmars sömn inatt.... *NOT* :P

Hoppas ni får en trevlig helg...

puss puss
//Bella

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha... tänk om du o ja skulle säta oss o festa... vi skulle ju typ sitta o gråta ikapp :P pussa

2009-01-09 @ 19:12:10
URL: http://jennyoamy.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

En väldigt smart tjej sa en gång till mig;



"Den person som är värd dina tårar borde aldrig ha fått dig att gråta. Men när du gråter, försök hålla huvudet högt så att dina tårar inte sjunker lika lågt som personen du gråter för har gjort."

2009-01-09 @ 20:24:34
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0