Då var det söndag igen..

Trodde att min lördag skulle bli riktigt tråkig, då allt som jag planerat från början inte gick som det skulle...
Men det slutade med fest hemma hos Christina och Pierre, med Jenny och Martina...
Blev en himla myskväll med prat om allt och ingenting, blev en heldel sexprat, vilket jag alltid tycker är lika roligt... :P
Blev en heldel groggar kanske men Why Not lixom ;)
Begav oss in till stan vid tolvtiden med taxi... (och vem satt inte i taxin om inte E, där blev man lagom paff lixom).
Blev Nivå först där man träffade en heldel kul folk bla. Rune, Henke och Micke *yaaaay*
Sen blev det en runda till Olearrys för att hälsa på Ola och Määk...  
Efter det begav vi oss till Statt, blev väldigt lite dans, men väldig mycket prat med en massa trevligt folk..
Träffade mitt <3 H... o pratade en massa me han... 
Blev hemgång vid tre, lagom trött då kan jag lova... Sen var man väl i säng vid fyra..
Så idag vaknade jag halv ett!!!! :O
Haha men det får man ibland...

Idag blir det bara mys hemma i sängen, kollar på Top Model och äter B&J´s :)

O fy f*n vad du gjorde mig arg igår!!!
Förstår inte hur du tänkte...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Braaa att du hade skoj igår :P

2009-01-25 @ 16:05:07
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Låter ju inte fy skam ändå gumman! Förutom att Bella blev arg, det är lite skam det!

2009-01-26 @ 12:36:12
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Thessan

Sv : Tack bella! Ska försöka göra mitt bästa :)

2009-01-26 @ 15:03:32
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0