Ett år äldre...

..... och förhoppningsvis lite klokare...

Födelsedagen blev toppen iaf!!!
Trots att jag kanske inte var på topp med förkylning och allt så hade jag en riktigt trevlig kväll!!!
Alan kom förbi en runda med en flaska vin (du hade inte behövt, men tack sååå mycket).
Fick även jätte fina örhängen och en brosch från Klara och Marcus *tack*
Med var även Lovely Richard och Jenny :)

Väl ute blev det PM och Nivå, himla trevligt... 



Har varit lite dåligt med bilder här då min dator inte riktigt funkar som jag vill att den ska :P


Mitt <3 och jag...

 

 



Här är lite bilder iaf, dock inte från gårdagen (förutom den på mig, Jenny o Klara).

//Bella


Kommentarer
Postat av: Thessan

Du e så snygg i håret Bella :D Bra att du hade skoj :)

2009-01-17 @ 14:00:21
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Helt underbart var det =D

2009-01-18 @ 00:37:16
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0