Härlig dag...

Jepp  sovmorgon imorse då... *underbart*
Jobbigt bara att det är sjuuuukt jobbigt att stiga upp när man har sovmorgon :O
Men det gick även d tillslut...
Dagen på jobbet har flytit på alldeles utmärkt, fick bla annat reda på att jag får vara kvar iaf 3 månader till..
Dock på 90% men det känns som att det kvittar..... *weeeeeeeeiiiiiiii*
Så skönt att vetat att man får stanna ett tag till...
Slutade vid fem då alla gått hem, då var det till att gå hem, blev ingen träning idag då jag kände att jag hade lite annat att göra..

Blev hem till mamma en runda för att berätta nyheten och sen till SickBoys för att titta på Lina när hon plågades av tatueraren :P
Upp på stan igen för att fika me Fredrik på Waynes o vänta på Lina (som för övrigt tog vääääääääldigt lång tid på sig) :P
O så killen som träffa Lina ute i onsdags men som var annorlunda klädd då :O...... hahahah *vi skrattade nästan ihjäl oss* hur var det med det där med spriten nu igen Lina?! :P
Blev fika till kl 21 när vi plötsligt kom på den briljanta iden att äta lite på Nivå..
Så vi fick trycka in oss (läs;jag fick trycka inmig i baksätet) i Linas väldigt fina, men dock väldigt trånga bil, för att köra d få metrarna upp till Nivå, för Lina hade ju sååååå ont i benet :P
På Nivå blev det oxfilesandwich (lr hur d nu stavas) :P och en massa mys...

Nu är man hemma o ska snart sova...
Imorgon blir det mellanturen på jobbet, sen gymmet och förhoppningsvis hinner jag med en runda på stan efter det...

Sov så gott

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Grattis vad skönt :P

2009-01-28 @ 11:22:30
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0