Härligt med snöstorm....

Om den nu hade kommit för typ 2 veckor sedan...
Bättre sent än aldrig, eller?!
Nä nu tycker jag att det kan bli varmt och sommar *längtar*


Gårdagen var himla lugn, blev en runda till PM där det bjöds på en del både goda och mindre goda smakupplevelser :P
Fick avsluta kvällen med Richard på Michele´s istället, men inte ens det var särskilt gott efter incidenten på PM... :O

Kvällen avslutades väl inte riktigt som jag hade tänkt mig, en aning bättre faktiskt..
Men som vanligt så är det inget jag kan skriva här...

Kan ju säga dock att jag inte alls är pigg idag och att det där med att orka och hinna äta middag, gå och träna, vila, göra sig iordning för att sen festa känns en aning avlägset just nu...
Men förhoppningsvis så känns det väl bättre sen :)
Är faktiskt himla sugen...
Och tror att det kan bli en himla trevlig kväll!!!!

Nähä ska ta tag i allt nu så jag hinner med det jag ska, har ju redan varit på stan :)

*If only I could wake up in your arms every day*

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0