Helgen...

Fredag: Efter att jag lyckats ta mig upp ur sängen efter en powernap, då sömnen inte blivit prioriterad denna veckan av en massa olika anledningar.
Det blev senare än vad jag hade väntat mig men nu var jag iaf fit for fight :P
Blev promenad hem till Richard för att dricka lite vin o lyssna på en massa musik..
Därifrån begav vi oss upp på Nivå, pratade lite, drack lite drinkar och hade riktigt mysigt...
Fick även sällskap av Christian, alldeles för sällan man träffar han... :O
Blev en runda till PM efter det...
Blev tillbaks till Nivå efter det (dock valde Richard att lämna mig, borde ha hindrat honom. Jag vet!!!)
Men jag mötte upp Lina och pratade lite med henne så gott det gick, vansinnit hög ljudvolym precis vid DJ båset :O
(och en lagom mängd alkohol i Linas kropp, vilket märktes betydligt mer senare) :P
Sen kom även Fredrik och Daniel förbi och vi satt o pratade lite och tittade på alla som dansade, och killen som faktiskt var grymm på att breaka :) (lr hur man nu stavar till det)
Fick även sällskap att Tequila drickande ronnebybor :P
Blev hem till sängen vid stängning för att försöka få lite sömn...

Lördag: Uppe med tuppen...
Lr ja vart uppe vid 9.30 iaf :P
Upp på stan med mamma en runda, lyckades att inte shoppa något alls *stolt*
Rätt bra med tanke på hur min ekonomi ser ut just nu :P
Sen blev det fika med Fredrik på 1344, pratade en massa om allt och ingenting...
Så himla skönt att träffa dig, dricka kaffe o bara få prata av sig lite..
Med tiden så dök även Lovely Richard upp och efter det även Micke & Nettan...
Himla mys faktiskt..

Efter stängning fick Richard följa med mig hem då jag skulle duscha o byta kläder och allt, han passade på att försöka hjälpa mig med datorn (värdelöst ljud på den jue).
Så när jag var färdrig bar det av hem till honom för att dricka drinkar och lyssna på en massa musik ännu en kväll :)
Blev även en hel del tittandes på datorn, kollade på dildos och porriga underkläder, fyller ju år snart så... ;)
haha..
När vi väl var färdiga med det så gick vi till Nivå, blev en snabb runda där då det var en himla massa folk... :O
Gick till PM istället där Lovely fick sin efterlängtade rosapantern :)
Där satt jag kvar till stängning, Richard lämnade mig när det endast var 10 minuter kvar för att gå hem...
Jag och Fredrik gick vidare till Nivå, en cider och en öl rikare satte vi oss vid ett bord och fick där även sällskap av Carlos och Oscar, himla trevligt faktiskt..
Och jag fick helt plötsligt världens partyfeeling i hela kroppen...
Hmm ja J var ju oxå där, men vet inte riktigt..
Var ju en himla kylig stämning måste jag ju få säga...
Förstår inte varför?!
MEn jag hade ett toppen avslut på min kväll iaf :D

Så var det oxå tydligen bestämt, då jag FYLLER ÅR nästa fredag 16 JANUARI!!!!!
Att Jenny och jag ska ut och fira det lite, blir även fest i slutet av månaden, då det finns lite mer pengar att spendera på party :P

Så nu är det bara 5 dagar jobb som väntar och sen är det fest igen ;)

Idag hoppas jag på kanske en fika med Lovely?
Och kanske bullbak med Fredrik, får se vad jag hinner med..
Blir inte gymmet idag iaf, tar det imorgon efter jobbet istället!

*Do you think it´s funny to make me cry?*
Moving on with babysteps, I don´t want to feel this way, but you make me....
I know this could have been something great, but now I´m leaving it behind...
Thanks for making me laugh, I´ll never forgive you for making me cry...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Underbar helg hade vi allt =)

2009-01-11 @ 22:30:53
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack så mycket, vi hade det underbart och vi är väldigt lyckliga =) kram

2009-01-12 @ 11:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0