Jag vill ha pengar nu!!!!!!!!!!!

Gah så jobbigt att vänta till lönen på tisdag..
Har hittat en massa kläder som jag bara måste köpa!!
Har även hittat ett par Miss sixty jeans som jag vill ha, men känns som att 1400:- är lite väl mycket pengar just nu :O
Blev iaf en liten runda på stan idag då jag köpte 2 tröjor på Gina Tricot, 49:-/st så det var ju inte så farligt... :P
Får handla resten efter jobbet på tisdag.... (kommer aldrig kunna låta bli) :P

Jaha får vi se vad som händer ikväll.....
Galet uttråkad, så bara hör av er om ni e sugna på att leka lite ;)
Dags att njuta lite av B&J´s Bohemian Raspberry *yaay*


//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Ååh får jag smaka?? ;)

2009-01-24 @ 17:11:18
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0