jobb...

Usch ja då var det dags för första dagen på jobbet efter julledigheten..
Var inte alls kul att gå upp kl 6 idag, vilket jag inte heller gjorde då jag låg och snoozade 20 minuter, efter att ha varit ledig i ca 2 veckor..
Det enda positiva är att jag iaf idag ska till "mitt" dagis och "mina" barn, där jag känner alla och kan alla rutiner..
Så det kommer att bli en skön dag hoppas jag...
Slutar 15.30 och då är det dags för gymmet, lika bra att ta det på vägen hem lixom :)

Sen får vi väl se vad som händer...
Kommer iaf göra allt för att undvika att tänka på dig...
Får försöka hålla mig sysselsatt hela dagen...

Nähä dags att gå kanske, inte alls sugen på att gå ut i kylan...
Hoppas att de inte blåser lika mycket som det gjorde igår...

Ha en bra dag...

//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0