Kalas och fest...

Ja nu var kalaset avklarat...
Sååååå gott med smörgåstårta och en massa fika..
Är verkligen super mätt nu :)
Fick ett jätte fint Thomas Sabo armband + en stjärnberlock av min moster m familj och så ficka jag blommor och pengar..
Har ju redan fått min fina klocka av mamma :)

Hann upp på stan en snabbis på stan innan med för att handla alkohol, tillbehör och en tröja...
Blev inte den jag hade tänkt mig, den kostade alldeles för mycket..
Men denna blev bra den me...

Så nu ska jag nog allt försöka vila en stund och sen är det till att göra sig iordning för party!!!!! *yaaaaay*

*I know you´re only playing with me, so screw you... *

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0