Life´s a bitch....

get used to it...
Blir fruktansvärt trött på ditt snack....
Kan vi inte bara låta det vara som det har varit nu?
Som det har varit det senaste året, om inte ännu längre..
Du behöver inte bry dig om vad jag gör eller vad jag säger, för jag bryr mig inte om dig och ditt liv..
Men snälla sluta snacka en massa o sluta att störa dig så j*vla mycket på mig, mitt liv och mina vänner..

Friendship is all about respect, and you´ve lost mine somewhere on the way....

Min måndag har iaf varit helt okej, steg upp 5.30...
Snoozade en kvart, men det får man ibland ;)
Var på jobbet i tid iaf, o så var det bara att invänta barnen...
Slutade kvart över ett och då var det gymmet som gällde för min del...
Otroligt skönt nu efter helgen och allt :)

Efter en skön dusch hemma så gick jag upp på PM en runda för att säga hej..
O där satt ju även min "syssling" Elina..
Himla kul att prata lite med henne, inte allt för ofta det sker tyvärr...

Resten av kvällen blir nog bara till att slappa i sängen framför datorn och TVn..
Orkar nog inte ta mig upp till PM igen för att umgås me Fredrik.... *förlåt* :P

Längtar en massa till helgen nu, Nettan kommer ju från Kalmar för att festa me mig :)
Är det någon som e sugen så är det bara att höra av sig ;)

Imorgon har jag sovmorgon, vilket oxå betyder att jag slutar sent.. :O
Får se om det blir in till SickBoys direkt efter jobbet för att titta på Lina som ska tatuera sig, eller om det blir lite shopping... :P

Time for some B&J´s.....

Puss //Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Haha klart d va jobbigt, d ska d ju va :) Svettig blir man men alltså d va ju inte så man va så trött så man ville ge upp liksom...

2009-01-26 @ 20:25:50
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Hm.... Ben&Jerry's eller Blowjobs? ^o)

2009-01-26 @ 20:47:14
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0