Lyckad dag...

Hann med ett snabbmöte med chefen idag innan jag gick hem...
Och det känns himla bra, vet att hon har kämpat för mig och då känner man att man måste ha gjort något bra iaf :D
Så förhoppningsvis blir jag kvar fram till sommaren :)
Men just nu ser jag fram emot mina 3 månader, ska bli sååå kul!

Var tidig idag, kul att stiga upp halv 6 när man sovit 5 timmar *not*
Men jag tog mig i kragen och kom upp..
Har varit sjukt lugnt på jobbet idag 7 barn...
O när vi ätit vad det bara 3 kvar, då 15timmars barnen gått hem...
Haha helt underbart :)
Men tråkigt bara att dom e sjuka mina små gullegrisar... :(
Går runt o kallar alla barnen babe hela tiden, som den lilla grisen ni vet... :P
haha sjukt kul iaf...

Idag blir det inget gym för mig, känner mig inte så bra...
Konstaterade igår att jag typ har magkatarr :O
Inte alls kul...

Måste upp på stan o shoppa lite snart, städa lite här hemma, sen kanske fika med Catrin, baka och förhoppningsvis film med mys efter d.. :P
eller kanske jag struntar i att baka, o köper nåt på 3G till fikan imon...
får allt fundera lite på d..
usch fullt upp jue... :O

Hörs kanske sen...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Vi måste me ta ngn fika lr liknande snart!!!!

2009-01-29 @ 19:00:34
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0