Måndag..

Jobbat 9.45-17.15 idag...
Blev hemgång lite tidigare då barnen gick hem..
Efter jobbet blev det gymmet, körde ett ganska hårt pass idag...
Underbart skönt!!!
Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen o sen upp och handla lite kanske : )
Även att jag inte är hungrig så känner jag att jag måste ha något i mig...
Är ju värdelös på att äta..
Äter typ 1gång om dagen, och äter då ganska mycket för att sen leva på det hela dagen..
Hur smart är det då?! :O
Hmm nä måste bli skärpning med det..
Tror jag ska köpa mig lite halloumi, steka den och äta tillsammans med lite parmaskinka, ägg och sallad...
Himla gott faktiskt..

Så kvällen blir nog himla lugn...

Igår fick jag en himla glad nyhet!!!!!!!!!!!!!!!
Nästa helg... 24-25 januari kommer min älskade EMMA!!!
Min bästa vän från Trelleborg...
Har ju inte träffat henne på evigheter!!!
Kommer att bli underbart att få träffa henne igen!

Dock så har det ju alltid kommit något i vägen d senaste gångerna vi har bestämt att vi ska träffas...
Så jag håller alla tummar och tår jag kan för att det blir som det ska bli denna gången! :)
*hoppas hoppas hoppas*

Nähä dax att ta tag i detta nu...

*I miss you, and it sux*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Åååh vad kul för dig att ni ska ses :D

2009-01-12 @ 21:04:00
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0