Måndag...

Äntligen börjar denna veckan....
Veckan som visserligen kommer att gå riktigt riktigt långsamt, men som kommer att avslutas alldeles underbart!
På lördag kommer min Ängel, och vi kommer att ha det alldeles underbart kul tillsammans!
Som alltid..

Vi har så himla mycket att ta igen och jag vet att det kommer att kännas som att vi aldrig varit ifrån varandra när vi träffas, trots att det nu har alldeles för länge sedan och att så otroligt mycket har hänt i ditt liv...

Längtar så otroligt mycket!

Idag har det varit jobb för min del, inte alls kul att gå upp 6.30 en måndag men vad gör man...
Imorgon blir det att gå upp 5.15 :O
Fy kommer ju att vara helt förstörd, för som vanligt så lär jag ju inte somna i tid ikväll...

Efter jobbet blev det gymmet en runda och nu fördriver jag tiden med att tvätta, lagom kul....
Men dessvärre ett måste, och när det är klart så är det ju alldeles underbart med alla underbart doftande nytvättade kläder :)

Ehm o ja...
Saker som hände i helgen som jag gärna hade velat ha en förklaring på...
Men vissa saker som inte är meningen att man ska förstå kanske...


O så du min "vän"....
Är trött på att vänta och på dina undanflykter..
Du har haft så många chanser på dig..
Känns som att detta äventyrar våran vänskap mer än vad det borde göra..
Men jag har helt enkelt slutat bry mig nu...

*Jag känner dig nu, och kan se rakt igenom dig...
Allt annat än ärlighet...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0