Om ändå....

Ja om ändå saker vore annorlunda...
Om jag ändå hade tänkt från första början att det inte var någon bra ide´......
Kan inte hjälpa det men jag tycker att du har valt fel....
Visst det finns inga garantier för något, men man kan inte heller vinna om man inte vågar chansa...
Men jag hoppas att du inser en dag vad du hade, och vad du förlorade...
Och ja jag är bitter!
Just nu är jag det, och jag behöver vara det, du sårade mig..
Oavsett om det var med mening eller inte...

Och hur mycket du än vill att vi ska vara vänner och umgås o allt det där...
Så NEJ det kommer inte att gå, hur mycket jag än vill....
För ja det är klart att jag vill träffa dig och umgås med dig men inte när det är såhär..
För det kommer ändå inte att bli bättre... eller hur?!
Jag måste tänka på mig själv..

Och helt ärligt....
Jag hoppas verkligen att när tiden har gått att allt går helt fel (för ja det är vad jag hoppas) och att du inser att du förlorade något bra....
Om jag ändå hade tänkt lite...
Då hade det inte blivit såhär..
Då hade jag inte behövt gå därifrån gråtandes...

Men tack för det vi hade...
Jag vet att det var bra, och jag vet att det hade kunnat bli ännu bättre...
Men jag kan inte göra dina val åt dig, och du gjorde precis ditt..

Nu ska jag försöka sova o försöka att vakna upp imorgon en aning gladare  och en aning mindre bitter..

*Just keep playing with my heart.. I don´t care anymore*

//Bella


Kommentarer
Postat av: Thessan

Hoppas det löser sig Bella!

2009-01-06 @ 11:23:43
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0