Om man ändå kunde sova...

Jepp försov mig imorse, dom ringde från jobbet och väckte mig kl 8....
skulle varit där 7.30 :O
Men har väl sovit ca 2 timmar inatt så det är väl inte så konstigt att man är trött... 
Tur att man har världens bästa arbetskamrater, så det gjorde inte så mycket att jag blev sen.... 

Igårkväll blev det film hemma hos M, med Klara, Lina och J... 
Kollade på Twilight, heeeelt underbar film kan jag säga... 
Kommer att se den mer än en gång till... :) 

Idag har jag jobbat, tränat och sen träffat Richard för en fika.... 

Nu ska jag kolla på TopModel och sen försöka sova tidigt, upp 5.30 för att vara på jobbet 6.30 imon... 
Får väl se hur det går att sova inatt... 

SLutar tidigt imon sen blir d förmodligen gymmet, en runda på stan och fika me Lina :) 


//Bella 

Kommentarer
Postat av: Thessan

Jag ska skicka John Blund till dig Bella ;)

2009-01-13 @ 20:38:08
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0