Polisanmälan?...

Funderar starkt på att gå till polisen...
Anmäla honom för olaga hot...
För idag var han för f*n helt sjuk i huvudet!!!!
Önskar såååå att han hade dratt mig på käften...
Polisen körde ju förbi typ 5 sekunder efter d att jag gick...
MEn kan nog anmäla han för hot, kanske man borde d...
Mest för att visa honom att han inte kan bete sig hur han vill och att jag inte är rädd för honom...
Så min dag började mer eller mindre med ett möte med den där j*vla typen S....

Var vansinnig när ja kom till jobbet, men det gick över med lite hjälp av fredagsfikan och budapestbakelserna jag hade köpt :)
Har haft hela 4 barn på jobbet idag :)
Och lagom tills vi hade ätit klart mellanmålet så hade alla 2 som var kvar gått hem...
Så att få gå hem 15.15 en fredag när man räknat med jobb tills 17.15 är ju lagom underbart!!!! *yaaaaay*

Efter jobbet blev det gymmet, sen träffade jag anna och fick äntligen mina pengar (bara 1 1/2 år sedan).
Efter d blev det hem till duschen o sen en snabbis upp på stan..
Snart ska jag iväg och fika me Eke, Lina och Klara *myyyyyys*

Well......
Har endel att fundera på...
O varför finns det inget positivt att säga om dig?.....

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Bhaaa låter inget bra Bella :(

2009-01-30 @ 23:14:17
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Usch jag står inte ut med att jag missar så mycket. Älskar dig, saknar dig. Och en anmälan hade nog varit helt rätt!

2009-01-30 @ 23:36:50
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0