Skön fredag...

Idag var jag som sagt uppe 5.15, förvånansvärt pigg ändå..
Somnade ju inte förräns runt tolv..
Blev en lugn frukost med bara ett barn, så vi mös med varmchoklad och en massa andra godsaker.. :) 
Har vatt en himla lugn dag på jobbet idag måste jag säga, med endast 7 barn *skööönt* 
Så jag har pysslat lite med min nya hobby... 
Har målat en massa fina Miffy kaniner, 4 olika färger på tröjorna (blå, röd, grön, gul) och 4 olika ansiktsuttryck (glad, ledsen, arg och... hmm ja typ normal). :P
Så himla pedagogiskt, kan man lära barnen, färger, räkna och känslor... :)
Så dom har jag klippt och donat med och sen laminerat in dom..
Idag blev det även 2 spöken och Nasse...
Så himla kul att pyssla tycker jag...
Ska se om man kan fortsätta på Nalle Puh "familjen" nästa vecka och kanske ta en bild så ska ni allt få se hur pedagogisk och duktig jag är... :P

Idag slutade jag 13.15, så himla skönt en fredag...
Mindre skönt när man har samma pass på måndag...
Stiga upp 5.15 en måndag är inte alls kul... :O

Blev gymmet en runda efter jobbet, har tatt det lite lugnare denna veckan och varit där 3 dagar istället för 5...
Dels för att inte tröttna och dels för att min hosta vägrar att försvinna så det är lika bra att ta det lite lugnt..

Blev hem till duschen och sen en liten runda på stan med mamma, för att sen följa med henne hem och äta lite chili- och vitlöksmarinerade räkor med limeaioli och rostat bröd. *mums*

Efter lite mat blev det hem till sängen för en powernap, när jag var någorlunda pigg igen så begav jag mig hem till Fredrik för lite mys..
Blev kaffe, rulltårta, skratt, prat o allt det där..
Himla mysigt, tur att man hinner att träffas någon gång när han inte jobbar :P

Så snart blir det sängen för mig, ska bli såååå skönt med en tidig fredag....

Imorgon får vi se hur det blir, håller tummarna för att Lina är frisk och sugen på lite tequila ;)

Sov så gott...

*Just let it be*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Catrin

Nae, o det gör mig så ledsen att folk inte bara kan sluta..... allt bra me dej gumman?

2009-01-23 @ 23:40:17
URL: http://thildafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0