Slut på helgen...

Lördagen var sjukt tråkig...
Gjorde inget annat än att ligga hemma i sängen och titta på tv..
Och satt framför datorn..

Och när jag blir uttråkad så börjar jag att tänka en massa på saker som jag inte borde tänka på.. .
Känner att jag verkligen behöver komma härifrån...
Mår inte bra, och känner hur paniken växer inom mig..
Vet inte vad jag ska göra, vet inte vad jag ska säga eller vart jag ska ta vägen..
Önskar att alla dessa känslor bara kunde försvinna, vill inget annat än att må bra...
Men det är bara att ta ett djupt andetag och hoppas på att det en dag kommer att se ljusare ut..

Idag hoppas jag på en fika med Fredrik...
Måste göra något annars så kommer jag att börja klättra på väggarna...

//Bela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0