So what I´m still a Rockstar!!!!!!!

lr nä slampa var det vi kom fram till...
Ha ha fast ja.. man får väl tolka det lite hur man vill...
Och det var väl inte så jätte seriöst...
Men kul var det...

Har haft en toppenkväll på PM, behövde verkligen det..
Känns som att det var evigheter sen jag skrattade, men egentligen var det ju inte så länge sedan..
Men i vilket fall som hellst så behövde jag denna kvällen!!
Behövde det för att hitta mig själv igen, för någon stans på vägen så tappade ja bort mig själv...
Urdumt kan man tycka, men jag vet inte om jag kanske lixom känner att det kan ha varit värt det..
Eller ja, det var väl kanske inte värt alla tårar... men... äh jag vet inte...

Vill bara tacka mina vänner för att ni är så underbara!!!
Vad hade jag gjort utan er?! *älskar*

Skulle kanske sova lite nu..
Har väl sovit typ 6 timmar denna veckan o så ska jag upp 05.30 imon :O *fyyyy*

Sov så gott

//Bella
 *On her way back*

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

haha ja det var skojsigt, och att du hade så roligt gjorde ju kvällen desto roligare för oss andra haha =D

Gobit är vad du är!

2009-01-07 @ 22:48:09
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0