Söndag...

Igår var det fest hemma hos Jenny!!!
Blev en riktigt trevlig kväll med massa musik, Guitar Hero och något som liknade Buzz (som jag var tokdålig på).
Efter en riktigt trevlig kväll i Lyckeby var det dags att ge sig in till stan, tack snälla Jens som körde!
Träffade polisen på vägen (till Klaras förtjusning) och fick reda på att den oranga konen han stod och viftade med minsann inte vibrerade, vilket vi tjejer i bilen blev himla besvikna över.. ;)
Första stoppet blev Nivå där det var rätt lite folk, men vi hade rätt trevligt ändå..
Träffade Jens som bjöd på Sambuca/baileys och cider och stod o pratade med han en stund...
Sen kom J & C och vi begav oss av till Piraten...
Vistelsen på piraten var inte så lång då det blev en hel del nödvändigt prat med J...
Skönt att få allt ur sig iaf...
Sen blev det SubWay för att senare sova...








Sov riktigt gott inatt och har legat i sängen och bara myst hela förmiddagen...

Sen blev det fika på 3G med Richard och Bjööööön, även Micke och Fredrik spenderade en stund av sin eftermiddag på samma fik :)

Efter fika blev det pizza för min och Richards del.. Himla gott faktiskt...!

Så nu resten av kvällen ska spenderas framför TVn..

Jag vet att jag hade rätt i vad jag sa igår, och jag är glad att jag sa det.
Hoppas bara på att allt blir bättre nu...

*You have a strange way of keep popping up in my mind*

//
Bella


Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Vi äger på det här med helger alltså =D

2009-01-05 @ 00:01:50
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Thessan

Man känner knappt igen Jenny ju ;)

2009-01-05 @ 09:13:43
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0