städat...

jepp blev allt städat här hemma idag..
Är faktiskt lite stolt över mig själv, då jag är värdelös på att städa...
Eller nä, är rätt bra på att städa, är väl lite lat bara..
Men det blev himla fint hemma nu iaf...

Men dom flesta av mina andra planer blev inte riktigt som dom skulle, blev ingen fika (får ta det en annan dag helt enkelt), blev ingen shopping heller för den delen (eller jo handlade ju, med saker som man måste ha räknas inte), och det där med bakningen hoppar jag över...
Hinner inte baka, lr.....
Orkar helt enkelt inte...

Vissa andra saker blev inte heller som jag trodde, nu när jag väl ställt in mig på det och tänkt heeeeeela dagen...
illa.....
Men visst det är några timmar kvar på kvällen, får väl se vad som händer... ;)

Imorgon har man sovmorgon igen *myyyyyys*
Slutar dock sent, och sen gymmet...
Men men skönt att få sova ut lite, eller ja...
Får väl se hur dax man kommer i säng ikväll, måste verkligen bättra mig på det där med att lägga mig i tid..
Märker ju själv att jag inte mår bra av 5-6 timmars sömn...
Ond cirkel det där...

Fick en glad nyhet idag me...
Pratade med Sally, o hon och Jimmy kommer på lördag :)
Var ju jätte länge sen jag träffade Sally nu ju... *fyyyyy*

O på Söndag...
På söndag kommer mitt <3 hem *lycklig*

Haha nä nu sitter jag bara här och skriver för att jag är uttråkad...
Nu ska jag leka lite...

puss

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Sv: hehe ja då jag kan på kvällarna :) Om jag inte tränar ;)

2009-01-29 @ 21:17:15
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0