Tisdag...

Fy somnade typ halv åtta imorse o vaknade för typ en timme sen...
Är grymt trött men kan ändå inte sova mer...
Som ni alla kanske fattade efter inlägget igår så gick väl inte min kväll jätte bra..
Känner väl fortfarande precis så som jag skrev..
Men har börjat tänka att jag förmodligen är för bra för dig ändå, det är du som har förlorat och inte jag...
Ska försöka att inte bry mig, men vet att det kommer att bli svårt..
Och jag vet att jag kommer att sakna dig...

Well resterande delen av kvällen var faktiskt himla trevlig!
Lyckades dock tappa bort Fredrik när vi väl var på Statt, smart som jag var så hade jag ju inte heller telefonen med mig..
Förlåt Fredrik... :(

idag ska jag försöka tänka på annat än vad som hände igår, så det kommer att bli gymmet och lite så för min del...

*I have given up on everything*

//Bella


Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Älskar dig hjärtat, finns alltid här för dig! <3

2009-01-06 @ 13:12:01
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0