Uppe me tuppen...

Lr ja kanske tidigare..
Klockan ringde 5.15 imorse..
Inte alls kul kan jag lova, men med en promenad på 20 minuter till jobbet så vaknade man till lite, men så kom det inga barn så jag la mig på soffan en stund.
Det skulle jag aldrig ha sjort, blev ju bara ännu tröttare...
Men när väl barnen kom så fick man lov att piggna till lite..
Har haft en bra dag på jobbet, barnen har varit himla snälla idag... :)
Vid kvart över ett var det dax för mig att gå hem *sköööönt*
Blev hem för att byta från "dagiskläderna" till annat och sen ner till arbetsförmedlingen för att få papper påskrivna...
Efter det blev det en kaffe på 1344 med Fredrik, dit även Richard dök upp :)
Catrin kom förbi en runda med, himla kul att prata me henne, alldeles för sällan :)

Sen gick jag och Richard upp till resebyrån för att kolla upp lite inför hösten..
Min och mammas resa..
Börjat tänka på nya alternativ nu, Brasilien finns fortfarande kvar i tankarna (men verkar osäkert om dom släpper resan som vi vill ha denna hösten).
Annars finns även Venezuela och Jamaica med på ett hörn..
Jag vill bara ha allt bokat o klart så jag vet att vi kommer iväg..
Finns en heldel spännande att titta på, men så är vi ganska kräsna och envisa båda två..
Så vi får väl se om vi kan enas om något ;)
Tror att det kommer att bli bra tillslut...

Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag får träffa min underbara ängel som kommer på lördag!!!!
Kommer att bli sååååååå kul!!!

Funderar på att bege mig till PM en runda o umgås lite med Fredrik när han ändå jobbar... : )

O Richard: Tack för högtalarna!!!! *lycklig*

*Kisses don´t lie, but if they do you´re a great liar*

//Bella
idag är världen på min sida och det känns underbart...

Kommentarer
Postat av: Catrin

Det var jättekul att få vara med och fika på ett hörn idag!:D Som du säger, det sker alldeles för sällan!

2009-01-20 @ 20:53:08
URL: http://thildafisen.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Att Bella blir lycklig är ju tack nog =)

2009-01-20 @ 21:51:00
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0