Vilken väg ska man välja....

F*N
Usch jag vet inte vad jag ska göra...
Vet inte hur jag ska känna...
Är det värt att kämpa, hoppas och längta?
Eller är det bara att ignorera alla känslor som kommit fram?
Önskar att det vore så mycket enklare...

Har verkligen försökt att ignorera allt, och det går bra stundtals...
Men sen kommer allt ikapp och jag mår jätte dåligt...

Önskar att jag kunde lyssna på vad alla säger till mig, men det är inte så lätt...
Ska man följa hjärtat eller hjärnan?
Och oavsett vilket val man gör så kommer man ju förmodligen få ångra det sen...

Jag försöker bara att inte bry mig...
Fast det gör jag, alldeles för mycket.........

//Bella
*On her way down again*

Kommentarer
Postat av: Jenny

du ha rätt gumman.... man blir nog sårad vilket som tyvärr :( varför satte vi oss i varsin sånhär sits??? :( vi kommer klara detta! det vet ja! love

2009-01-08 @ 21:46:38
URL: http://jennyoamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0