Ännu en underbar dag!

*Me like alot*

Har haft ännu en supermysig dag!!
Började med fika tillsammans med Fredrik Coffe House, efter det så tog vi oss till banken där jag äntligen satte in mina semester pengar på kontot (har haft dom liggandes hemma, vilket inte alls är nån bra idé).
Passade även på att fixa ett nytt bankomatkort, då mitt chip bestämt sig för att bara fungera ibland...
Men snart kommer det hem ett nytt i brevlådan!!!
Efter det och en shoppingrunda för FredrikJack & Jones så blev det mjukglass med viol/lakrits strössel i solen *mmmmmm*

Sen mötte jag upp mamma, gick o handlade och sen åt vi lite mat...
HAr även hittat en resa nu som vi båda älskar...
Så imorgon ska jag till resebyrån och kolla upp lite saker, och går allt som det ska så åker vi till Dominikanska Republiken den 30e November och blir borta 14 dagar... *vill vill vill* 

Efter maten begav jag mig till PM för att delta i ett informations möte om Mary Kay som hölls av Richard, så dukitg han är min lilla stjärna...
Sjukt driven och buisnessminded...
Tror att det kommer att gå alldeles briljant för honom och hans planer och ideér!!! ♥
Well med på mötet var även söta Klara och sen kom även Sara!
Blev att vi drev vidare på äventyr på stadens gator ;)

Lovely lämnade oss och Marcus tillkom och vi begav oss upp på Oleary´s för att äta, dricka och prata en massa...
Oleary´s buffalo wings är alldeles underbart goda!!!!!
Jag och Sara hade sjukt kul på vägen hem *fniss*
digadididididodo didadodido...... *sjunger*

Well imon blir det som sagt resebyrån, fika med Anna (och förhoppningsvis Sara), en sväng inom systemet, jobbet 16.30-19.30, hem och göra sig iordning för att sen avnjuta lite vin i alldeles underbart sällskap!!!

O helgen i gbg är oxå bokad nu, kommer att bli såååååå underbart!!!
Massa (förhoppningsvis) goda vänner, Liseberg, shopping och party!!
Och så HERO såklart, vad e Göteborg utan Hero lixom... ;)

Puss puss

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0