Dålig uppdatering...

Mmmm har varit extremt dålig på att uppdater här den senaste tiden...
Mest för att jag har haft roligare saker för mig, fika, umgås med vännerna, jobba och det där..
För ja...
Jag trivs extremt bra på Matkonsult, har riktigt kul när jag jobbar, men visst, vissa pass är riktigt slitsamma med...
Har ju vant av mig vid dessa stressiga pass med en massa spring....

Igår jobbade jag iaf på Fox, blev kvar till stängning och kom där ifrån vid 1.30 ungefär...
Hade en galen kväll och det var riktigt mycket att göra...
Men det gick himla bra och det var som sagt sjukt kul... =)
Skönt att veta att dom är nöjda oxå... =)

Nu har jag precis ätit lite hos mamma, hemgjord potatissallad med fläskfilé *mmmmmm*
Ikväll blir det nog en drink eller 2 på Satt om allt blir som planerat...
P ska lära mig dricka hade han tänkt ;)

Annars har det väl inte hänt så mycket....

Har handlat en Smurf idag... I Love Smurfs!!!!

Underbar är han....

*Tänker på dig......*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan/Bonkan

SV: Jaaaa precis!! & jag e såå jävla shopping sugen nu! Har inte kunnat unna mig ngt alls på hela semestern :( Pga av flytten osv...varit helt pank! Så lönen är såå jävla välkommen!

2009-07-25 @ 23:15:14
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0