inga bilder idag heller...

Usch denna datorn är verkligen helt hopplös...
Ska hem till mamma imon istället och lägga över lite bilder på hennes dator istället, där funkar d iaf...
Så då kan jag ladda upp lite bilder från helgen här...

Idag sova jag riktigt länge, blir så när man inte kan somna förräns 6 av diverse olika anledningar... :/
Blev iaf fika med Rickard och Björn...
Känns som att jag inte har träffat Richard på evigheter så det var mys att fika lite med han...
Sen var det dag för jobb, sista dagen med min lilla kille där...
Som för övrigt inte är så liten längre, sista dagen på dagis och börjar ju i förskoleklass till hösten...
Supermys har vi iaf haft, kollat på film och ätit glass och kakor...
Fick även ett jätte fint kort och en kortlek i present för vår tid ihop...

Imorgon ska jag jobba på middag, men börjar inte förräns 18.30... 
L  ringde och frågade om jag kunde hjälpa till i puben, men kunde ju tyvärr inte det...
Hade varit sjukt kul annars... =)

Så ska verkligen försöka att somna ordentligt ikväll så man inte sover bort hela dagen imon...
Måste kanske till vårdcentralen med, har fått en massa utslag på nacken/halsen som kliar något fruktansvärt.....
Måste försöka få en starkare kortisonsalva, men vet inte om jag är så sugen på att betala 120kr för ett j*vla läkarbesök, dom säger ju aldrig något vettigt där ändå...
Är så himla trött på alla dessa utslag och hudproblem, och ingenting hjälper verkligen.... :(

Känner verkligen att jag måste komma härifrån snart...
Men det blir ju iaf Göteborg nästa helg me sweet Sara...
Eke tittar dit och även min underbara Klara och hennes Markus....
Kommer att bli sjukt kul, och otroligt skönt att slippa allt här hemma, även att det bara gäller en helg...

Sen har jag ju min resa att se fram emot... :)
Kommer förmodligen att bli enheldel tjat om den här i bloggen framöver :P

Nehe nu ska ja kolla lite på TV...

*Thinking of you...*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej nu kan du tävla om en sensuell och sexig babydoll i tre delar



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-babydoll.html



Var gärna med :)

2009-07-22 @ 10:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0