Måste avreagera mig....

Förstår mig inte på folk som alltid ska skylla på andra, som inte kan stå för sina egna felsteg...
O ja detta är till dig; Du fick mig att må dåligt och betedde dig som att jag hade gjort något fel...
Men vet du vad, du kanske skulle fundera på vad du själv gör och säger istället...
Jag har ingen skyldighet att rätta mig efter vad du tycker och tänker, och när du beter dig som du gör så är du den sista som jag tänker ge någon förklaring till...
Otroligt respektlöst.....


Nog om det....
Lördag kvällen var alldeles toppen, satt hemma hos Markus, jag, Klara, Sara, Oscar, Dennis, Josse, Jonas, Jacob och några till...
Utgången blev Olearys och efter mycket om och men Nivå... ;)
Himla trevlig kväll...

Träffade även A.......
Så otroligt länge sedan vi sågs, och mycket gamalt kom upp igen....
Underbart att träffa dig igen...

Nu ligger jag och kollar på Walk The Line och sen ska jag sova...
Ska upp på resebyrån imon innan jobbet *weeeeeeeeeeiiiiiii*
Jobbar bara 16.30-19.30 så det blir säkerligen en fika eller så på stan med... =)

*saknar någon, dumt nog....*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Låter ju helt fantastiskt! Som en Lördagkväll ska vara :)

2009-07-21 @ 00:29:30
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0