Mitt i natten...

...lr ja inte riktigt...
Men måste verkligen göra något åt det här att jag inte kan sova...
Himla drygt...

Idag har jag minsann fikat lite med Fredrik, himla mysigt...
Känns som att man tappar allt med alla när man jobba så olika...
Och det är så himla tråkigt...
Blev iaf fika både på Waynes och Coffe House och en runda på stan...
Sen var det dax för Fredrik att börja jobba och jag vandrade hemmåt...

Har faktiskt varit duktig och städat idag, himla nöjd över det måste jag säga...
Det behövdes verkligen... =/
Så nu är det himla fint här.... (om man räknar bort köket, som är sååååå tråkigt att städa...)
Men blir att städa lite imon med, har ändå tvättstugan så då kan man passa på att plocka lite här hemma...
Slänga all gamal post och räkningar som samlats i köket...

Sen kommer Sara hem imon oxå så jag ska fika lite med henne, så åker vi till Göteborg på fredag...
Med dom flesta av dom allra bästa!!!
Ska bli såååååå kul...

Hmm..
Håller på att planera en grej till min ♥mammas♥ 50års dag, en underbar överraskning om allt går som det ska...
Dock så kommer det att kosta en massa pengar...
Pengar som jag egentligen inte har, då alla mina pengar kommer att gå till resan i november...
Men jag hoppas att jag kan lösa detta på något smidigt sätt...
Jag vet att min mamma hade älskat det vi planerar iaf...
And so would we... ;)

Imorgon har jag fått en telefontid med min läkare, får se hur det går med han...
Hoppas på en remiss till lasarettet så fort som möjligt...
Men man vet ju aldrig, saker och ting har en tendens att ta himla lång tid och aldrig får man några vettiga svar heller..
Well får väl hålla tummarna om att det löser sig iaf...
Fruktansvärt tröttsamt...

Nu ska minsann ge mig på att försöka sova iaf...

Sweet Dreams.... *

*I wish I could stop thinking of you....*

//Bella


Kommentarer
Postat av: Thessan/Bonkan

SV: Hehe ja den va helmysig :P Står ngt liknande på baksidan oxå :)

2009-08-03 @ 06:28:18
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej gumms! Joda.. helgen har varit helt okej (se senaste inlägg) men mycket kunde varit bättre också... får nog bli lite lugnare nu ett tag, varit mycket festande o de och detta..kanske kan ta en fika: du jag o catrin nån dag? Kramen

2009-08-03 @ 11:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0