Nu är det slut på ledigheten...

Ja, dax för en uppdatering kanske?

Börjar med i onsdags då vi firade Klaras födelsedag...
Blev ganska lugnt men himla trevligt!
Jag, Klara, Sara, Linda o Kalle satt hemma hos Markus först för att sen bege oss till Nivå..
Stackars Klara hoppade runt på sina kryckor på ett ganska trångt Nivå...
MEn himla trevligt hade vi...
Blev hemgång för mig vid 2 tiden...

I torsdag blev det inte så mycket gjort, var på stan för att leta efter kläder till jobbet och det var ju inte det lättaste...
Hittade skjortor men inga byxor, helt omöjligt jue...
Blev fika på Coffe House med Lovely Richard om jag inte minns helt fel...
Sen gick vi och satte oss vid kajen och drack cider och pratade en massa om framtidsplaner, drömmar och idéer..
Himla mysigt...
Kallt blev det och vi beslutade oss för att vandra hemmåt och göra oss iordning för att fortsätta kvällen på Fox!
Hittade oss ett bord på Fox, var himla mycket folk där redan när vi kom, trots att vi var där rätt tidigt...
Sedan slöt även Klara och Kalle upp och en stund in på kvällen kom även Sara...
Blev en super trevlig kväll med en massa allsång och fantastiska framträdanden av underbara Klara...
När det var dax att gå hem vid stängning så hände det lite spännande saker ;)
Blev ett pinsamt avslut på kvällen, men kul var det...

Fredagen spenderades oxå på stan, letade present till min Moster som vi skulle på kalas hos...
Hittade ett fint halsband och begav oss sen till Bräkne-Hoby för smörgåstårta, jordgubbstårta *mmm* och en massa prat..
Usch mina "små" kusiner håller på att växa upp, den äldsta är 13 nu och börjar bli vuxen... =/
Håller tummarna för dom denna veckan då dom är på öland och spelar pingis!!!
Kvällen som jag trodde skulle sluta lugnt blev allt annat än det...
Mötte upp SaraPM för att ta EN cider...
Men så blev det minsann inte, blev mycket mer än så...
MEn trevligt sällskap hade vi, bestående av Daniel, Björn och Richard (trots att Lovely valde att spendera merparten av kvällen vid BlackJack borden).
Gick vidare till Nivå där det blev ännu mera dricka och även lite dans :)
Blev hemgång vid 2tiden och då var jag allt annat än nykter kan jag säga... :P

Vaknade upp en aning sliten i lördags, men tog mig upp på stan tillsammans med mamma för att fortsätta jakten på byxor..
Ingen lycka denna gången, men hittade mig ett par alldeles underbara Björn Borg sandaler i läder med nitar o så på... *me love*
Avslutade på Nya Skafferiet där vi lunchade med deras underbara paj buffé, sen bar det av till bolaget där jag mötte Richard, Sara, Fredrik och Linda (sprang även på lillasyster som var där o storhandlade..).
Handlade upp oss för kvällen för att sedan fika på Coffe House..
Blev även en fika på 3G med Lovely och Bjööööön!
Sen var det dax för mig att gå hem, o tur var väl det för sen kom h*lvetes vädret!!
Riktigt oväder med spöregn och åska..
Blev uppbjuden till grannen för att ta ett glas vin medans vi väntade på att ovädret skulle försvinna..
Sen var det bara att gå hem o hoppa in i duschen och sen göra sig iordning för fest!!! =)

Blev lite sen hem till Fredrik, men det gjorde inget, dom kollade på film...
Snart var festen igång på fullt allvar och det blev till slut en underbar stämning...
Dom inblandade var jag, Sara, Fredrik (såklart), Fredriks kusin Krista, Linda. Albin, Madde, Rickard, Pontus, Lovely Richard och Jin... (hoppas inte att jag glömt nån...)
Drog upp till Nivå vid halv ett tiden då det verkligen ÖSREGNADE...
Vi såg allihopa ut som dränkta katter när vi var framme...
Kvällen på Nivå var märklig på många sätt, men alldeles underbar!!!!
Hade verkligen en TOKBRA kväll, och spenderade den mesta av tiden på dansgolvet... =)

Så tack alla underbara för at ni gjort denna veckan fantastisk!!!!
Imorgon är första dagen på en tuff arbetsvecka efter 2 veckors "kalla det semester om du vill men vart är pengarna?! ledigt"
Sjukt nervös, men det kommer att bli toppen!!!

Dagen har iaf spenderats i Ronneby hos Bror, Lina och min prinsessa Tuva....
Sjukt mysigt att träffa dom allihop!!!

Nähä nu ska jag dona lite här inför imon...

*Thinking of you my sweet star*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Haha jisses vilken uppdatering Bella :P Men roligt :)

2009-07-05 @ 22:25:15
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0