Snart dax för jobb...

Ligger bara hemma nu och väntar på att börja jobba...
Ska vara där uppe kl 2 så det är inte så lång tid kvar nu...
Ska jobba på skärgårdsbåten idag, Gåsefjärden...
Så jag antar att jag är tillbaks vid 19 kanske och färdig till 20...
Funderar på om man ska ut en runda ikäll med..

Hade iaf en sjukt trevlig kväll igår!!!
Hade mys på dagis och var hemma vid åtta, då kom söta Sara förbi...
Blev en heldel seriöst prat och vindrickande...
Himla mysigt...
Sen kom även Lovely Richard förbi efter sitt "lilla" missöde i tvättstugan ;)
Blev en massa musik, allsång och vindrickande...
Frammåt rätt mycket senare så var det dax att göra stan..
Började med PM, som vi lämnade lika snabbt som vi kom dit typ...
Nä det var minsann dags för Nivå, drinkar och shaka loss på "dansgolvet"...
Hittade även Fredrik, Albin och DanneNivå, himlans nice...

Var en massa söta och trevliga människor ute och jag och Sara sprang mest mellan dansgolvet och alla sweet people hela kvällen :)
HIttade även ett nytt rum på Nivå, men det är en helt annan historia ;) *sweeeeeet*

Gick hem med en falafelrulle strax innan 3, med galet ont i fötterna (lyckades springa runt i mina höga klackar precis hela kvällen) =P

O vad som hände sen är det bara jag och ......som vet... ;)

Dax för jobbet!

Ses kanske ute i vimlet ikväll... :P

//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0