Tisdag?!

Lite svårt att hålla koll på dagarna nu för tiden...
Jobbade iaf igår, blev oväntat nog tillfrågad att hjälpa till på Fox och självklart så svarade jag ja !! =)
Himla kul som vanligt, riktigt härligt folk som jobbar där =)

Blev även en fika innan jobbet med Lovely Richard och Sara...
Himla mys...

I helgen är det dax för Göteborg!!!!!
Kommer att bli underbart att komma iväg...
O nu när jag fått ur mig allt jag velat säga till en viss person så kommer helgen att bli toppen!!!
Synd bara att Lina inte kunde komma ifrån, saknar ju henne :/
Men snart så, snart är hon hemma i Karlskrona igen... =)

Imon blire att boka tid till doktorn.... igen... :/

Nu ligger jag hemma o kollar på Cindarella Story, himla bra film... =)

*If You only knew....*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja visst har jag haft toppendagar, så sant som du säger=) Man får lite ny energi när dagarna är mysiga:) Allt bra med dig gumman? göra någe kul i helgen? Kram

2009-07-30 @ 16:56:43
URL: http://linaromlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0