Tokbra dag!!!

Idag har varit en alldeles underbar dag!!!
Började me en liten runda på stan med mamma innan jag skulle möta upp Klara..
Hittade Fred Perry tröjan jag tittat på sååååå många gånger, för halva priset på MQ!
Tokbra!!!

Sen blev det fika med Klara efter all hennes shopping, men hon fyller ju år idag så då får man unnan sig! :P
Satt på Waynes i solen, där dök även Lovely Richard upp efter ett tag...
Klara lämnade oss för stallet (där stackaren blev trampad på och sitter nu på akuten) =( och efter ett bra tag i solen gick jag och Richard upp på Telenor för att lämna in min telefon på lagning...
Så nu är det bara att vänta på att den kommer tillbaks... *suck*

Gick även iväg för att söka jobb...
Lite extra bara sådär...
Men killen var ju super positivt inställd och ville ringa mig redan imorgon för att boka in lite..
Blev iaf direkt bokad för ett jobb den 11juli (ett bröllop), ska bli sjukt spännande och tokroligt...
Men är även oxå lite nervös...
Var ju ett tag sen man jobbade me sånt nu, och fatservering var verkligen lääänge sen...
Men det ska nog gå bra, och ägaren verkade ju sjukt trevlig, så det går nog bra, lr ja... Det GÅR bra.......  =)

Tokbra dag iaf!!!
Och ikväll blir det eventuellt att vina lite med födelsedagsbarnet Klara, om hon nu inte mår jätte dåligt när hon kommer hem från akuten.. =/

Yaaaaaay för denna dagen!!!

//Bella

Kommentarer
Postat av: Bonkan

Sv: Nä inte riktigt...Men en dag ifrån :P Jobbar bara i morgon oxå :) Sååå jävla skönt!

2009-07-01 @ 20:55:46
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Sarah

hehe hej babe! .. Fan vad det regnade inatt :S ..

Nej nej , inget med skorna o göra. Är så trött på att skriva om allt så att alla vet allt bara. Då min socialsekreterare sa till mig att inte fika så mycket för han hade läst det i min blogg kände jag att jag kanske skulle sluta blogga. haha :D .. Hade du skoj igår? Puss

2009-07-05 @ 12:21:32
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0