Torsdag hela dagen...

Usch är inte alls pigg idag...
Känns som att jag inte sovit alls, viket är ett bra bevis på att jag sover väldigt oroligt...
Har även sjukt ont i nacken idag med, trots den underbara massagen jag fick av Klara igår...
Så hoppas det inte blir mycket tunga lyft på jobbet idag (har ont i hela högersidan från nacken o neråt..)

Igår var jag som sagt på dagis på kvällen, himla mysigt då med...

Efter det blev det hem o byta om och sen bege sig hem till Richard för att dricka vin med han, Klara och Linda...
Himla mysigt hade vi...
Blev sen PM o sjunga karaoke och sedan ett fullpackat Nivå... *yaaaaay*

Idag börjar jag jobba kl 14 på skärgårdsbåten, ska bli spänande =)

Lovar att återkomma med lite bilder såfort datorn funkar som den ska... :)

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Alltså det låter verkligen dömysigt med skärgårdsbåt =) Me liiike <3

2009-07-09 @ 14:51:02
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0