Totalt omotiverad...

Hmm ja...
Känns som att de inte finns så mycket att skriva för tillfället...

Men kan ju iaf börja med att berätta att det gick otroligt bra på jobbet igår...
Det var kul och det var rätt tufft (första passet iaf).
Hade först en lunchbuffé på ca 70 pers och sen när det var avdukat, diskat (och nästan klart) så åkte jag med ut till Västra Mark för att jobba på GP Galan(?)...
Well en massa idrottsmänniskor från hela världen var där iaf...
Carolina Klüft var där, och som alla kunde läsa så skadade hon sig...
Blev en himla massa prat om detta...
Vi hade iaf mat för ca 200 pers, tävlande, tränare, managers, press mf..
Hade en massa mat över vid kvällen slut så då fick även dom duktiga (och förmodligen även hungriga) funktionärerna oxå lite mat ;)
Träffade även Mr D.... and that´s nice...
Hmm ja hur som hellst så jobbade jag med en massa trevligt folk, och träffade även en massa trevliga människor på plats...
Var dock inte riktigt beredd på att mitt första arbetspassa skulle bli över 12 timmar långt...
Men hey, kul hade jag...

När jag väl beslutade för att lägga mig i sängen så somnade jag som en liten prinsessa igenom hela natten...
Fanns bara en sak som hade kunnat göra gårdagskvällen bättre, men det får vi ta en annan gång ;)

Sovmorgon imorse då jag vaknade vid halv elva...
Fredrik ringde upp mig på fika och jag fixade iordning mig för en tur på stan..
Tog en runda förbi arbetsförmedlingen för att få papper påskrivna och ivägskickade...
Blev fika på Lennarts (för en gångs skull) med Fredrik, Sanna, Sara och Klara....
Himla trevligt som alltid...

Vid fyratiden begav jag mig av till jobbet (totalt omotiverad att jobba 16.30-19.30).
Meeeeeen...
Jag & lillkillen hade riktigt trevligt!
Spelade dataspel, spel och lagade mat, himla mysigt...
Imorgon blir det väl ungefär samma sak...
Men på fredag ska vi minsann kolla på film och äta popcorn *sweeeeeet*

Efter jobbet blev det upp på PM en runda för att träffa underbara Sara, Klara och Linda...
Nu ligger jag hemma och kollar "So you think you can dance" sjukt bra!!!!
Strax sovdax, sovmorgon imon me =)

I Wish I could erase all this fear and just let myself loose control.....
But after all these times of tears and heartake, I´m not strong enough to fall again...
Please forgive me for who I am, I´m just looking after myself...
If you belive in me, time will come for us to be together... *love*


//Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0