Underbar kväll...

Tänkte jag skulle försöka vara lite positiv nu... :P

Idag började dagen med en fika tillsammans med Anna, alldeles för länge sedan vi sågs...
Men det blev en helt fantastisk fika och vi hade en MASSA att prata om!!!! =)
Daniel kom förbi en stund och sen skulle dom iväg...

Sen kom söta Sara för att fika lite med mig, så det blev ännu mera kaffe och ännu mera prat...
Strax innan fyra så var det dax för både henne och mej att gå till jobbet....
Var ute på Blå Port idag, så jag gick dit...
Något jag inte kommer att göra i fortsättningen om det ska vara lika varmt som det var idag, då tar jag minsann bussen ;)
Jobbade 16.30-19.30 som vanligt och efter det var det bussen hem för att ta en dusch och sen till Stumholmen för att möta upp Fredrik och Albin för att leka lite med boll och ha lite sådär måndagsmys...
Mitt uppe i killarnas badäventyr kom även Lovely Richard och gjorde oss sällskap...
Blev mer bollek innan det var dax att vandra hemmåt i mörkret strax innan halv tolv...
Vi beslöt oss för att inta Fredriks soffa/fåtöljer för att kolla på film...
(dock så lämande Richard oss, då han tyckte det var viktigare att äta middag...) :P

Blev  iaf att vi kollade på Happy Feet, sjukt söt film med en massa bra musik =)

Blev promenad hem vid tvåtiden och nu kanske man skulle försöka sova lite...
Är ju leeeeeeedig imon *weeeeeiiiiiii*

Well...
Hur som hellst så har jag haft en alldeles underbar kväll, med alldeles underbart sällskap...
Precis en såndär kväll man behöver för att må bra... =)

*sweeeeeeeeet*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Helt sjuuukt bra Bella :P

2009-07-14 @ 11:05:46
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Helt fantastiskt =D

2009-07-14 @ 21:26:27
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0