What to do?!

Detta har verkligen varit en av d värsta dagarna i mitt liv...
Har varit sjukt bakfull (jag blir nästan ALDRIG bakfull...)
Visst har jag mått som jag förtjänar, men fy säger jag bara....
Blev en heldel drinkar igår på alldeles för kort tid.... :/
Men kul hade jag :)

Tvingade mig själv upp ur sängen 13.30 idag, då jag skulle vara på jobbet 14.00....
O fy vad jag inte mådde bra, och åka båt på det är minsann inget att rekomendera... :P
Men sakta men säkert så återgick jag till att känna mig mänsklig igen....
Så tillslut gick det bra iaf ;)

Nu till en helt annan sak...
Är så fruktansvärt trött på folk som utnyttjar andra..
Som spelar en massa falska spel för sin egen vinnings skull...
Förstår ni inte att ni sårar, gör folk arga och besvikna???
Är galet trött på "dessa" människor...
Men jag har sagt ifrån, iaf till dig....
Att nu är det bra, jag orkar inte mer...
Och varför kan du inte bara lyssna? Varför måste du hela tiden göra saker värre?
Du vet vad det handlar om, så väx upp och sluta bete dig som en idiot...
Och sen finns det ju fler, många fler...
But guess what....?!
Jag är inte med och leker mer, ni har förlorat spelet för länge sedan...
And I could´nt care less...

O så är det du...
Som är så himla underbar och vacker på alla sätt och vis....
Du får mig att le när jag tänker på dig, samtidigt som du får mig att må dåligt när jag vet att du mår dåligt..
Men det är så fel, och jag vet det...
It will never be the right moment for you and me...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan/Bonkan

Haha jiiiises att du bara orkade ta dig till jobbet då!!!! Kan inte varit ngn höjdare =/

2009-07-27 @ 08:20:35
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0