Äntligen fredag, äntligen helg, äntligen Göteborg!!!

Nu är det äntligen fredag!!!!!
Och om ca 2 timmar ska jag möta upp Lina, o vi ska dona lite innan vi åker *suprise*
KOMMER ATT BLI EN TOPPEN HELG!!!!

Stort tack till Hero för att du kommer att förgylla våran helg, kommer att bli sååååååå kul!!!!

Well...
Som ni kanske förstår så blev det inget jobb för mig idag, lika bra d...
Så efter en sovmorgon till strax efter nio så var det bara att slänga på sig kläderna för att gå hem till mamma (tur hon bor så nära...) för att ge katten frukost....
O ja... Hon är så underbar.... ♥
Ena sekunden världens mysigaste, andra sekunden totalt ADHD... *sweeeet*

Sen blev det minsann frukost på Waynes med Klara, äntligen fick vi lite tid över att träffas!!!
Himla mysigt och en massa prat blev det...!!! *kärlek*

Nu ska jag minsann se till att måla naglarna, packa, duscha och göra allt iordning....

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY

Hoppas ni får en toppen helg allihop!!!
Det ska minsann jag o Lina ha iaf ;)

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

haha underbar ordningsföljd på "att göra" sakerna ;D

Gooobit!



Ha bästaste helgen!

2009-06-12 @ 12:32:54
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Cina

Ha en underbar helg i Götet!!!



//Cina

2009-06-12 @ 22:26:28
Postat av: eke

hoppas helgen blir kanon!! inte alls avis ;)

2009-06-13 @ 04:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0