En alldeles underbart fantastisk kväll!!!

Nationaldagen blev precis så som jag trodde att den skulle bli!!!
Alldeles toppen!!

Började med att jag satt här hemma och väntade på att Maggi skulle komma från Malmö, när hon äntligen kom så öppnade vi varsin cider och pratade snabbt igenom vad som hänt och inte hänt sen sist...

Efter en bra stund var de dags att vandra till Richard, som hade fixat och donat och gjort det himla mysigt!
Blev ätandes av en massa goda exotiska frukter och salta pinnar (o ja Cina, får väl tacka dig för det då). =P

Sen blev det även pizza (gratis, och gratis är gott!!!)
O på väg tillbaks till Richard med pizzorna slöt även en viss Marcus upp till det briljanta sällskapet!!!
Har dock fått för mig att jag inte äter pizzadeg, så det blev mestadels pålägg för mig :P
Haha men alla sätt är bra utom dom dåliga..

Sen var festen i full gång, kylskåpet vad fullt av vodka, vin och en massa groggvirke!
Det låg även tequila i frysen, vad är en lördagskväll utan tequila Richard?!?!?! :P
Efter lång väntan dök Alan upp och senare även Goran och Ali, himla trevligt!!!

Det blev en massa drinkar, musik, prat (hetsiga diskussioner) och även enheldel dans och sång!!!

Strax innan ett begav vi oss ut på stan, blev först en snabbis på Nivå (förlåt Fredrik, skulle kommit och kramats med dig men varken hittade dig eller hann...=/)
Sen blev det vidare till Statt, där det var en himla massa folk, en himla massa trevligt folk...
Galna sjömän överallt, men trevliga galna sjömän!!!
Det blev även här en massa drinkar och en massa dans!!!

Kvällen tog slut när dom spelat dom sista låtarna för kvällen och musiken tystnade...
Ja det ni!!!
Bella har lyckats ännu en gång med att vara ute till stängning, vet inte vad som har hänt...
Men monstret i mig är här för att stanna, och jag vet att alla älskar BellaMonstret!!! :P

Efter stängning blev det lite prat med....folk....
En.... promenad....
Jag jagade en fiskmås o ja...
Sen hände det nog inte så mycket mer...

Klockan blev 4 och Jag tog med mig mitt sällskap för natten (Maggi) hem och efter en massa prat (mest från hennes sida) ;)  Så lyckades jag äntligen somna efter en alldeles underbar kväll!!!! ♥

Men så måste jag ju oxå erkänna, kameran var med....
Nyladdade batterier och allt... men... lyckades ta 2 bilder på hela kvällen...
Så nu har jag stulit bilder från Lovely Richard, så att ni ska få något att titta på :)


♥Maggi, Alan och Bella


♥Underbara Maggi och Lovely Richard


Sweet....


Jag och Alan dansar...


Marcus (i bakgrunden), Alan och Richard


Jag och Alan


♥Världens bästa Richard!!!

Idag blev det sovmorgon, sen Waynes för frukost och cola tillsammans med Maggi och Richard...
Följde Maggi till tåget och sen har jag minsann varit och röstat och hämtat mat på SubWay!!!
Så nu blir det sängläge med TVn och datorn resten av kvällen!!!

//Bella

Kommentarer
Postat av: Cina

Nice kväll ser du ut som =)

Kul att bli nämd, hehehe

2009-06-07 @ 18:23:09
Postat av: Richard Strauss

haha ja det var helt fantastiskt var det! =)

"jagade en fiskmås" haha ;D Stackars Kaj =P

2009-06-07 @ 18:42:44
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0