Helg och d igen...

Ja äntligen var det då helg igen!!!
Synd bara att det är piss väder =/

Har jobbat 8-14 idag*skönt*
Och sen blev det minsann en fika med Thessan (lovely Richard kom ju förbi sen me), himla trevligt!
Händer ju alldeles för sällan...

Imorgon blir det fest, då kommer ju Maggi och Alan o hälsar på....
Så på lördag har jag minann en inneboende *myyyyyyys*
Ska drickas enheldel vin och sprit var det tänkt, ska ta med mig BellaMonstret ut och göra stan...
Så akta er, man vet aldrig vad jag kan hitta på... :P

O så måste jag ju få säga att det känns skönt att eventuella missförstånd är utredda...
Love YA´



Ska lägga kamerabatteriet på laddning och verkligen försöka ta en massa bilder imon....
Fy på mig om jag skulle glömma eller misslyckas med detta... :P

//Bella

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hehe ja för bilder vill vi ha massa :P

2009-06-05 @ 19:04:57
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Richard Strauss

Bilden kan mycket väl komma från vad som kan vara en av de bästa kvällarna i mitt liv <3

2009-06-06 @ 04:36:41
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: eke

hoppas ni kommer förbi och säger hej imorn då=) ska göra mitt bästa för att få några minuter över till er :D

2009-06-06 @ 05:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0