Ja då var man hemma...

Hmm ja vad ka jag säga...
Blev inte riktigt som det var tänkt i Norge...
Men måste ju ärligt säga att jag inte ansträngt mig särskilt mycket heller...
Har mest blivit sol och bad för min del.. =)
Behövde lite semester och nu är jag som sagt hemma igen...


Linas lägenhet i Norge uppe till höger...


Underbart...

Ska försöka lägga upp lite bilder från Norge så fort jag har tid och så fort min dator funkar som den ska...
Men just nu så prioriteras en hel del andra saker....

Åkte från Oslo igår 16.40 gick bussen och var framme 20.15 i göteborg och med tanke på att det tydligen inte går några tåg från gbg till Karlskrona så fixade jag mig en övernattningsplats hos underbara J.... *txs*
Verkligen super trevligt!
Och Göteborg är verkligen en heltunderbar stad!
Skulle verkligen vilja flytta dit, och tydligen så är det ju fler härifrån som vill det.... ;)
Så vem vet vad som sker i framtiden... :P

Tog hur som hellst tåget från gbg kl 09.07 imorse...
Och det var minsann inte den roligaste tågresan, tåget var från 1400-talet eller nåt, utan ac och konduktören (lr vad de nu kallas) envisades med att ha en massa fönster öppna så det var ju full storm...
Efter ca 3,5 timmar på tåget så var det dax för byte i emmaboda...
Där ifrån blev det buss till Karlskrona...
En riktigt trevlig buss måste jag säga...
Så 13.34 var jag hemma i Karlskrona, mamma mötte upp mig på stationen för att hjälpa mig med packningen...
Hade ju packning för 2 månader med mig =O

Sen blev det lite mat hemma hos mamma och uppdatering om resan...
Efter det bar det av till Coffe House där Lovely Richard, Eke, Sara och Linda satt...
Alla försvann dock rätt snart och det var bara jag och Sara kvar...
Fick pratat en hel del och satt och mös i värmen..
Alldeles Lovely!!!!
 
Efter det blev det upp på PM en runda och sedan hem....
Fick pratat lite med Sweet på telefon med..

Hmm ja vad ska man säga...
Har en massa funderingar ang himla mycket just nu...
Men det mesta handlar om saker som jag inte kan hantera och som jag inte borde ödsla min tid på att fundera om...
Men vad gör man?!
Himla trassligt blev allt iaf, och jag förstår mest ingenting....

Hoppas iaf att Lina har det bra i Norge och att hon inte jobbar ihjäl sig :P

*you make me think and feel things I don´t want to feel...
How can I stop all these thoughts, or even better how can I feel what I feel without getting hurt?*

You´re a star....


//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Himla synd det inte blev som det var tänkt, men en go semester blev det iaf!



Vaaaaaaaarmt välkommen hem =)

2009-07-01 @ 07:29:26
URL: http://straussi.blogg.se/
Postat av: Bonkan

Skönt med en liten semester iaf :) Nya krafter :)

2009-07-01 @ 07:42:07
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0