Middag på Olearys...

Ja om en timme så ska jag vara där...
Ikväll är det..... personal?! (ehm...) middag på Olearys med några riktigt goa människor...
Och som vanligt så....
Ja antingen är jag klar typ en timme innan det behövs, eller så får jag panikstressa...
Och just nu gäller det sistnämnda...
Är sjukt stressad och inget går som det ska, inte min dag helt enkelt....
Glömde ju bort att jag skulle hem till mamma och mata katten o sådär... =/
Men nu har hon fått mat och vatten och så hann jag även mysa lite med henne...
Får se hur sent det blir ikväll, kanske smiter in en runda när jag kommer hem....

Övriga dagen har varit toppen, jobbat 8.30-12.30 och sen tackade jag nej till jobb i Nättraby?! =O
Gällde ju bara typ 3 timmar, kändes ganska onödigt då jag hade en massa tt fixa idag...
Blev kaffe och "lunch" med min älskade favorit RichardPM och sen en runda på stan där Richard inhandlade en jätte fin kostym....
Så fantastiskt fin han blev min älskade Richard....
Gaaaaah vad jag kommer att sakna honom när jag är i Norge (och många andra såklart...)

O nu har jag precis duschat, prioriterar att sitta här framför att fixa mig i ordning...
Otroligt dumt gjort... :/
Måste sminka mig och välja outfit nu....

Blir det inget jobb för mig imon så uppdaterar jag här innan vi åker till Göteborg!!!!!!!!!!!!! *yaaaaaaaaaaaaay*

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

haha naaaw din goaste gobit <3

Du som är underbar ju och man tackar för utlåtandet ;) Försöker ju bara vara lika vacker som du!



Ha en kanotkväll nu, det är du värd =)

2009-06-11 @ 17:37:23
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0