Midsommar!!!

Jo precis som jag trodde så blev midsommar alldeles perfekt....
Förutom att Lovely Richard var sjuk och låg hemma, men du var med i tankarna iaf =)
Kom ut till Lina i Vissefjärda vid 17.30 ungerfär och då hade ölandets redan satt igång, så vi var inte sena med att följa det spåret vi heller...
Grillen sattes igång och efter mycket om och men så fick vi mat i oss.. .
Underbart gott med grillat, tillsammans med en massa underbara vänner...
Blev även både fotboll och kubb under kvällen, dock inga seriösa turneringar eller så...
Måste dock bara påpeka att jag och Eke utklassade Mille och Tomi totalt i våran runda mot dom, klart bäst vi är!!!
Blev även lite "ölspel" med kortlek, vilket blev lite för mycket för vissa, men fulla blev dom =)
Blev fylleklippning av stackars Micke, han kan inte vara jätte nöjd med sin frisyr idag... :P
Det spelades en heldel bra musik och det blev enheldel prat och alkohol!!!
Precis så det ska vara en midsommar!!
Vädret var tokbra hela kvällen och även in på natten, hade ju självklart kunnat varit varmare, men vi klarade oss undan regn iaf...

Blev att krypa ner i sängen strax efter 2 (tror jag?!) då det bara var jag och Eke kvar uppe...
Det var ju inte det lättaste att somna med diverse oljud runtomkring (snarkningar, myggor mm.) men tillslut så...

Dagen idag har mest bestått av chill, åkte hem ganska tidigt med Sara, Linda och Micke då jag kände att jag behövde packa färdigt...
Men kan ju inte påstå att jag är klar, men bättre än såhär blir det nog inte idag...
Får ta det sista på morgonen innan vi åker imon, åker vid 10 så om jag går upp vid 8 ska jag nog hinna med både dusch och packning... :)
Håller på att bränna en massa skivor till bilresan med...
Är inne på 5e skivan nu, men det får allt räcka...
Lr ja...
Om man ska ta en med Winnerbäck oxå kanske?!?!

Jaja jag ska försöka slänga in ett inlägg innan vi åker imon...
Om inte så hörs vi när vi hörs....
Varken dator lr internet med oss på resan, så det kanske tar ett tag innan det kommer en uppdatering här...

Kommer sakna alla mina underbara vänner och den underbara sommaren i Karlskrona (om det nu skulle bli fint väder förståss), men tiden kommer att gå snabbt och snart är vi tillbaks... =)

There´s a realy sweet thought in my head...
I want to listen, I want to belive...
But it´s all a game and I wont risk getting hurt again...
But thanks for making me smile....

Puss Puss
//Bella

Kommentarer
Postat av: eke

kommer sakna dig mitt hjärta. men snart e du ju tillbaka igen å då blir de party igen! vi vinner alltid till slut!!!=)

2009-06-21 @ 05:04:44
Postat av: Lina

Men åh vad mys! Vad ska du göra i Norge? Jobba? Semester? :) kram!

2009-06-21 @ 18:11:01
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0