redan onsdag?!

har ingen koll alls på dagarna nu för tiden tycker ja..... =/
Helt skjukt....

Idag jobbade jag som sagt 9.30-16.30 sen skulle jag möta upp Lina för att få ett papper, o söta Lina väljer den bästa mötesplatsen av alla...
Mitt bland ALLA studenter som åker runt och skriker/sjunger/dansar på sina diverse färdmedel...
*haha*
Slutade iaf med att jag följde med Lina hem till skogen (tog oss typ en havtimme att ta oss ur stan först...) för att grilla me henne och Fredrik....
Himla mysigt blev det minsann, trots alla mygg och mördarsniglar... =O *haha*

Så det blev inget gym idag, lär ju inte hinna med det resten av veckan heller =(
Imorgon jobbar jag änsålänge bara 8.30-12.30 (funderar på att tacka nej till fortsatt arbete om det erbjuds då jag har en MASSA saker att fixa på stan inför helgen...) kanske skulle kunna hinna med en runda till gymmet iofs...
Men jag måste hem till mamma o mata katten o mysa lite med henne då mamma är i Danmark med jobbet...
Och kl 18 ska jag ju vara på Olearys och äta middag with some great people :P

Gah vet inte hur ja ska hinna med allt...
Har verkligen såååå mycket att fixa...
Skicka in en massa papper som jag skjutit på...
Papper till försäkringskassan, högskoleverket och norska skatteverket....
O mamma den smarte glömde kvar en massa papper jag skickade med henne till jobbet...
och däribland oxå mitt pass =O
så nu e hon i Danmark tills på fredag, och sen går hon på semester!!!!!!!!!!!
gah!!!
Well....
Får väl se vad jag hinner med...

Är iaf galet trött nu...
Men vet att jag inte kommer att lyckas somna...

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Ta ett djupt andetag och inse att du är bäst!

Är man bäst klarar man allt!



Således kommer du fixa allt galant =)

2009-06-11 @ 12:12:35
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0