Så J*vla fantastiskt!!!

Helgen har i Göteborg har varit såååå underbar!!!
Helt över alla förväntningar, och otroligt trist att åka hem and back to the reality....

Helgen började fredag då jag och Lina packade in oss i den lilla bilen, tog en sväng förbi systembolaget och sen var vi på väg!!!
Det blev en sjukt rolig och trevlig bilresa, med en massa prat om hur helgen skulle tänkas bli och även en massa prat om midsommar och Norge!!!
Blev ett stop på McDonalds på vägen, och tur var väl det....
För där sattes den briljanta helgen igång på riktigt med fina pojkar och Musse Pigg killen (skrattade så att vi höll på att avlida!!!!) tur Musse gick sen så vi kunde koncentrera oss på våran mat :P
Var framme i Göteborg vid halv nio tiden kanske, hittade faktiskt utan problem hem till J.... (ehm.... Kanske tack vare GPSen???) :P
Fick en varmt välkomnande  och sen var det bara att korka upp *yaaaay*
Åkte efter lite väl mycket alkoholintag in till staden för att kolla runt lite...
Var lite överallt, men både jag och Lina fastnade för Hard Rock Café, sjukt trevligt ställe!!!
Var hemma strax efter 2 kanske efter en fantastiskt trevlig start på helgen!!


Jerry

Lina

Jag på Hard Rock Café

Lördagen började med oss liiiite sega men väldigt glada iaf =)
blev lite frukost fixat av J och dax att ta sig in till stan för att shoppa...
Tror nog att vi var en aning omotiverade då det inte blev att vi gick in i så många affärer...
Men Lina lyckades minsann shoppa loss inne på Carlings tillslut och jag köpte en tröja och ett par örhängen inne på BikBok...
Hittade en sååååå fin Ed Hardy tröja i en butik, men låg lite över min budget så den får jag minsann se till att införskaffa mig efter Norgeresan...
Efter shoppingen blev det dax för Liseberg!!!!! *yaaaaay*
Jag och Lina blev som 2 små barn *weeeei*

På Liseberg mötte vi oxå upp Mille som ville vara med och leka.... :P
Blev en massa karusellåkande; FlumRide, Kållerado, Baldern, KAnonen m.m *sjuuuukt kul*
Gick även i spökhuset, gah vad roligt vi hade det!!!!!! =)
Vid 19tiden var det dags att åka hemmåt för att göra sig iordning inför kvällen!! PARTY!!!
Blev lite sent, men sjukt trevligt!!
Var inte inne i stan förräns 1 och vi landade på Park Lane, sjukt trevligt ställe...
Där blev det cider, groggar och sen även helrör.... och en massa dans...
Var hemma kl 5 efter en sjukt lyckad kväll!!!


Jag och Jerry

Mille och Lina

Party a´la Göteborg

Well...
Söndagen blev det bara att slappa...
Väntade in Lina och Mille med att kolla på Gremlings, men jag lyckades somna...
Sen var det dax att fixa fram lite mat, blev pizza *mmmm*
Och efter maten däckade vi allihopa till Rena Rama Rolf!!!!
Haha Lina skrattade in i det sista innan hon somnade, sååå söt... :P

Vaknade upp av att klockan var JÄTTE mycket och jag och Lina var minsann tvungna att förbereda oss för hemresa... :(
Sa hej då och allt det där tråkiga, ville ju verkligen inte åka hem...
Nu får vi minsann flytta till Göteborg... :P
Hemresan blev minsann himla trevlig den oxå, förutom den trötta bilens problem med halvljusen....
Men vi tog oss hem iaf, och vi överlevde :P

Stort tack till ALLA som medverkat denna helgen!!!! =) *Love ya´*
Framför allt till jerry som har varit alldeles underbar hela helgen!!!


Jag och Jerry

Lina och Mille ;)

Såååååå....
Det var denna helgen d...
Nu är det bara att ladda inför nästa...
Lövmarknaden på torsdag och sen PARTY på fredag...
På söndag bär det av till NORGE!!!!

//Bella

Kommentarer
Postat av: Richard Strauss

Fan va fantastiskt hjärtat! Vilken superhelg =D=D

2009-06-15 @ 23:31:13
URL: http://straussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0